Friday, December 21, 2012

21 . 12 . 2012

Assalamualaikum...

"Anyone are you still alive?"

Nampaknya prediction The Mayans adalah salah sama sekali.
Aku tak tau kenapa orang America & China percaya kat menatang tu.

EPIC  FAIL !!!

Alhamdulillah Aku masih bernafas.Kiamat tu semua urusan Allah.Biarlah Allah yang tentukan.Sebagai hambaNya , kita kena berusaha menambah pahala.


Memandangkan aku masih hidup, aku ambil peluang ni untuk belajar.
Yes. BELAJAR. 

Aku belajar buat GRAPHIC je.
Contohnya macam doodle.
Ni lah doodle aku buat guna Photoshop. ---->

Haha..
Macam "cacat" je doodle tu.
Maklumlah, aku kan masih "noob".
Tangan aku keras sangat nak buat doodle yang comey lotey..
But at least i learnt something new today. Jyeah !
Mana tau aku boleh jadi 'cartoonist' ke macam CheeChingy. Aku suka tengok kartun beliau.
Sangat cumel :)
Nanti boleh aku buat komik sendiri kat blog aku ni.
* ( tingginya angan-angan )

Itu je aku nak cakap..
Aku nak makan ni.
Bye semua !

No comments:

Post a Comment