Thursday, December 31, 2009

new year eve...31/12/09

why time go very fast...
tomorrow oledi 1 jan...
then,i'm not in the mood to go to school...
aarrhhhgggggg.....

i hope i do all the best 4 next year especially 4 PMR...

saya berazam utk berjaya dlm PMR thn dpn...
YEEAAAHHH!!!!!

gO! gO!

GoOd ByE 2009...
HeLlo 2010...

Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha...

nothing much to say...
juz want to say that selamat hari raya aidiadha to all muslims...
be happy...


Friday, November 20, 2009

My Holiday was SPOILT.....

I can't believe that i have to sacrifice my good holiday for the next year PMR preparation...
I know the school had do all the best for the 2A until 2E students, but the exercises that the teachers gave were tooooo many... very gila liao...haiyooo..

i hope i can finish all the homework before school........
Aduhai....

PRESSURE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuesday, November 17, 2009

Holiday Oledi...

Just now cikgu wong gave the report card... hmm.. and
i got number 8 in the claz... ( not bad lah.. top 10 ) but still sad bcoz my purata is menurun... huhhh.. never mind lah... try more harder next time...

And 4 all 2B students..............
HAPPY HOLIDAY....

Tuesday, November 10, 2009

End Of Exam...

today, i'm very lega bcoz the exam oledi finish.. ..huhh...
and then, i can continue with my hobby ( blogging & facebooking... yeahh!)..


i hope all of u will have very good results for this exam... and now i feel very hepi...




Monday, November 2, 2009

tomorrow....EXAM!!!


Exam is coming soon..

But i don't have mood to study...duhhh...

for all 2B students, do all the best..

and i hope my results for this exam will be more better than before...

Wednesday, October 28, 2009

What ??! Hospital ?!

Today, I'm very shocked when i heard that Isaac had sent to hospital..
I thought he just had a flu or sick.. But i never expect that he had pendarahan dlm otak..
And tomorrow, he has an operation at kuching hospital..

Saya harap dia akan cepat sembuh.... walaupun dia bukan best friend saya..

Monday, October 26, 2009

PJK monthly test !!!!!















why??? today had pjk monthly test... secara tiba2... aiyoo...




And then, most of the questions, i cannot answers bcoz i forgot... haiz..




I'm afraid that my marks very low.. i don't want that happen.... wo pu yaou..




At least i get B laaarh..






And now, i feel very sad and worried..


i think all the students in the class feel the same like me...



Monday, October 19, 2009

2 orang kaya dan pemandunya..

Suatu hari , ada 2 orang kaya sedang duduk di cafe, sambil menggosip pemandunya..
Orang kaya 1 : "Hei, kau tahu tak, pemandu aku ni bodohnya setengah mati ! Kalau tak percaya, cuba lihat ini ."
Terus dia panggil pemandunya si King Kong " King Kong, ini 10 ringgit, pergi ke kedai kereta, dan belikan aku Mercedez." King Kong pun menjawab dengan sopan " Yes Sir! Right a way!!
Dengan pantas terus ke kedai kereta.. Orang kaya 1 itu beritahu kpd temannya, " Nampak? Apa aku cakap... Dia buat betul-betul.."

Orang kaya 2 : "Haha.. itu belum apa-apa..kau nak tengok, pemandu aku lebih teruk dari itu. Biar aku tunjukkan kpd kau.. Terus Orang Kaya 2 memanggil pemandunya Rambo..
"Rambo, pergi ke rumah aku, cuba lihat sama ada aku berada di rumah atau tidak?
Rambo : Yes Sir! Right A Way!! Dia terus pergi ke rumah tuannya..
Orang Kaya 2 beritahu kpd temannya tadi, " Nampak apa yang aku cakapkan? Dia tidak ada otak untuk berfikir.. mana boleh aku ada di dua tempat yang berbeza dalam satu masa..

Tidak berapa lama kemudian, kedua-dua pemandu itu bertemu di jalan...
King Kong : Ehh,you know , my boss is very stupid laaaarh.. Dia kasi aku 10 ringgit dan suruh aku beli Mercedez di kedai kereta , mana boleh?? Kau kan tahu sekarang ini hari minggu.. Semua kedai kereta tutup!!
Rambo : Kau fikir boss kau stupid ha?? Boss aku lagi stupid !! Dia suruh aku pergi rumah dia, adakah dia ada di rumah.. Padahal , dia boleh check sendiri dengan telefonnya sahaja...

Monday, October 12, 2009

Homework..Homewok..Homewok..






What i gonna do now??? My homeworks haven't finish yet..




And today i have to do math project at the library..


Very troubling...And makes me very tired..

Wednesday, October 7, 2009

Kerja kursus..

Today i do the KHB elektronik.. Why my speaker cannot berfungsi .Buat saya geram saja.. haizz.

Today also i have to do peta minda for Sejarah at library.. My group members are Clarissa,Bibleyne and Esther..

And i have to do homeworks that teacher gave to me before holiday..


Nampaknya cuti ini saya tak dapat relaxx... Haiyoo, saya sangat penat liao..



Nvrmnd Aisyah.. Go!Go! Fighting! Yeah!!


Tuesday, October 6, 2009

Heavy Rainnnn...

Yesterday,the rain was very heavy.. Some of my books alredy wet..My kasut that i just wash on Sunday also wet.. Haizz..sangat kasihan looorh.

Nvrmnd laarh..Today is the last day of school bcoz tomorrow alredy PMR. Good luck for Form 3.
But I have some works to do on holiday.(khb-elektronik and projects for school open day)

Today,Amiratul come back to Bintulu from KL bcoz her sister had konvokesyen there..
But i dunno whether her go to school or not...

Sunday, September 20, 2009

YEAHH....HARI RAYA..


Today is hari raya ... very happy ooo.. Nothing much to say.. but a little bit worry about my homework... nota pjk,math, ....what else..aiyyaaa,i can't remember .. nvrmind laaarh..
today is hari raya, cannot sedih2..
SELAMAT HARI RAYA ...

Thursday, September 17, 2009

Karangan budak UPSR (mesti baca)

Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku. Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu saya bersarapan dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk. Selepas itu emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar. Tetapi saya tidak mahu.Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120 kilometer kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah. Lagi 8 kilometer nak sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju dari arah belakang.Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam gaung. Dia menjerit “Adoi!”. Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori tersebut. Saya pun turut berlari di belakang emak saya kerana takut emak saya melanggar lori itu pula. Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya. Dia pun memecut lebih laju iaitu sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan sebuah feri. Feri itu terbelah dua.Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati. Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia..lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di GentingHighlands dan terus ke tempat kemalangan. Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu.Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit “Adoi..!” dan jatuh ke bumi. Emak saya menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris.Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu lori itu mati. Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi. Polis yang bertugas cuba menyuraikan orang ramai lalu dia menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati.Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di rumah kami pun mati. Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati.

Tuesday, September 15, 2009

haloo...i come back

Olaaa....Lama dah tak jenguk blog aku ni. Thankx for your response especially Clarissa n Welson. Saya terlalu busy hingga tak ade masa nak update blog ni...

Tuesday, June 23, 2009

jOm KeTaWa...hWuhAhahaha

SELAMAT PAGI CIKGU
Murid : Selamat pagi,cikgu
Cikgu : (menengking) Mengapa selamat pagi sahaja?petang dan malam awak doakan saya tak selamat?
Murid : Selamat pagi,petang dan malam cikgu!
Cikgu : Panjang sangat! Tak pernah dibuat oleh orang.Kata selamat sejahtera! Senang dan penuh bermakna.Lagipun ucapan ini meliputi semua masa dan keadaan.
Murid : Selamat sejahtera cikgu!
Cikgu : Sama-sama, duduk! Dengar sini baik2.Hari ini cikgu nak uji kamu semua tentang perkataan berlawanan.Bila cikgu sebutkan perkataannya,kamu semua mesti jawab dengan cepat,lawan bagi perkataan2 itu,faham?
Murid : Faham,cikgu!
Cikgu : Saya tak mahu ada apa2 gangguan.
Murid : (senyap)
Cikgu : Pandai!
Murid : Bodoh!
Cikgu : Tinggi!
Murid : Rendah!
Cikgu : Jauh!
Murid : Dekat!
Cikgu : Keadilan!
Murid : UMNO!
Cikgu : Salah!
Murid : Betul!
Cikgu : Bodoh!
Murid : Pandai!
Cikgu : Bukan!
Murid : Ya!
Cikgu : Oh tuhan!
Murid : Oh hamba!
Cikgu : Dengar ini!
Murid : Dengar itu!
Cikgu : Diam!
Murid : Bising!
Cikgu : Itu bukan pertanyaan,bodoh!
Murid : Ini ialah jawapan,pandai!
Cikgu : Mati aku!
Murid : Hidup kami!
Cikgu : Malas aku ajar kamu!
Murid : Rajin kami belajar cikgu!
Cikgu : Kamu gila!
Murid : Kami siuman!
Cikgu : Cukup, cukup!
Murid : Kurang, kurang!
Cikgu : Sudah, sudah!
Murid : Belum, belum!
Cikgu : Mengapa kamu semua bodoh sangat?
Murid : Sebab saya seorang pandai!
Cikgu : Oh! Melawan!
Murid : Oh! Mengalah!
Cikgu : Kurang ajar!
Murid : Cukup ajar!
Cikgu : Habis aku!
Murid : Kekal kami!
Cikgu : O.K. Pelajaran sudah habis!
Murid : K.O. Pelajaran belum bermula!
Cikgu : Sudah,bodoh!
Murid : Belum, pandai!
Cikgu : Berdiri!
Murid : Duduk!
Cikgu : Saya kata UMNO salah!
Murid : Kami dengar keADILan betul!
Cikgu : Bangang kamu ini!
Murid : Cerdik kami itu!
Cikgu : Rosak!
Murid : Baik!
Cikgu : Kamu ditahan tengah hari ini!
Murid : Dilepaskan tengah malam itu!
cikgu : (senyap dan mengambil bukunya keluar)

BuSy nYErrrr....

argghh.....banyaknye kerja nak kena wat...itu la.ini la...tension2..somebody....help me!!!

Sunday, June 21, 2009

hwuhAHAHAHA


ni la 1st time sy wat blog.thats why rase kekok je..but,never mind..sy ucapakan selamat hari bapa kpd bapa2 di luar sane tu.......have a nice day.......dont strezz......